021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی باطری - نمایندگی باتری فیام

نمایندگی باتری فیام
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 9833

 شرکت تکنولوژی انرژی فیام، در زمینه تولید و توزیع انواع باتری معمولی و صنعتی مشغول فعالیت است. این شرکت در سال 1942 در کشور ایتالیا تأسیس شد. 
 باتری های تولیدی این شرکت، از نوع باتری سرب – اسیدی هستند. شرکت فیام، دارای بیش از 20 شعبه و نمایندگی معتبر در سراسر جهان است. این شرکت توانسته در کشورهای روسیه، آمریکا، اسپانیا، دبی، ژاپن، سنگاپور، کره، مالزی، سنگاپور، فرانسه، آلمان، سوئیس، انگلستان و اسلواکی، دارای شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش محصولات فیام است.
  شرکت فیام، بهترین نوع باتری را در مدل های مختلف، برای مصارف صنعتی و یو پی اس، تولید می کند؛ این شرکت توانسته سهم بزرگی از بازارهای صنعتی را به دست آورد. قبل از اینکه به کاربرد باتری فیام در ماشین لیفتراک بپردازیم، توضیح مختصری راجع به باتری فیام یوپی اس (UPS)، خواهیم داد.
  یوپی اس (UPS)، یک وسیله مفید و کارآمد برای تولید برق پایدار است. در واقع این وسیله به عنوان یک منبع تغذیه دائمی برق است. این دستگاه، وظیفه تأمین پایداری برق و محافظت از دستگاه های الکترونیکی را در برابر آسیب های ناشی از افت یا افزایش ولتاژ، بر عهده دارد. به زبان ساده تر، یو پی اس، مسئول پایداری و حفظ سلامت وسایل برقی است.
  باتری های فیام در مدل های مختلف تولید می شوند. مدل باتری یو پی اس فیام FG20721 ، کاربرد صنعتی دارد و در لیفتراک ها و ماشین های حمل و نقل جاده ای، استفاده می شود. این باتری، در برابر شعله مقاوم است؛ ساختار باتری به گونه ای است که به خوبی عایق بندی شده است و دارای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001) و سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO 14001) می باشد. 
  با توجه به اینکه لیفتراک های برقی، انرژی مورد نیاز خود را از جریان برق به دست می آورند و در موارد اضطراری، از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند، باتری فیام، این زمینه را برای لیفتراک ها فرآهم آورده تا بتوانند به صورت دائم، منبع برق را در اختیار داشته باشند. حداکثر عمر مفید این باتری ها 12 سال تخمین زده شده است؛ البته اگر به درستی از باتری ها محافظت نشود و موارد ایمنی رعایت نگردد، منجر به کاهش عمر مفید باتری خواهد شد.
  برای افزایش دوام باتری ها، معمولاً آن ها را در دماهای پایین نگهداری می کنند. اگر شرایط دمایی باتری ها مناسب نباشد، ممکن است ظرفیت عملکردی باتری تا حدود 40 درصد کاهش پیدا کند و به مرور زمان باعث آسیب دیدگی باتری شود. بهترین دمای پیشنهادی برای نگهداری باتری، محدوده دمایی صفر تا 25 درجه سانتی گراد است.
  باتری های لیفتراک مدل فیام را باید به صورت دوره ای بازدید کرد. سر باتری ها، اتصالات باتری و بدنه باتری ها باید دقیق بررسی شود. ظاهر باتری نباید به هیچ عنوان متورم شده باشد. برای جلوگیری از صدمه دیدن باتری های لیفتراک، آن ها را در محفظه ای قرار می دهند؛ این محفظه ها در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. نمایندگی باتری فیام ایتالیا، عرضه کننده انواع مدل باتر تولید شرکت فیام، در سراسر دنیا است.
 مدل های ارائه شده توسط نمایندگی باتری فیام، به شرح زیر است:

  • باتری های فیام سری AGM & GEL
  • باتری فیام سری FG
  • باتری فیام سری AGM
  • باتری های فیام سری GEL & TUBULAR

  نمایندگی باتری فیام، شبکه گسترده ای از خدمات پس از فروش (10 سال پشتیبانی) و امنیت و اطمینان بالای خرید را به مشتریان خود عرضه می نماید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا