021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - درباره لیفتراک برقی کوماتسو

درباره لیفتراک برقی کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5445

 لیفتراک برقی کوماتسو نسبت به سایر مدل های لیفتراک، از لحاظ تولید آلودگی صوتی کم صدا است. منبع تغذیه این مدل از لیفتراک های کوماتسو، باتری می باشد. باتری لیفتراک های برقی کوماتسو قابل شارژ می باشند؛ بنابراین در مواسقع ضروری و حتی در هنگام قطع برق می توان همچنان از آن استفاده نمود.
  لیفتراک های برقی کوماتسو قابلیت حمل بار تا 2 تن را دارند. در مدل های جدید لیفتراک های برقی کوماتسو این امکان فرآهم شده است تا راننده لیفتراک به راحتی بتواند باتری های دستگاه را شارژ نموده و راندمان آن را افزایش دهد. صندلی لیفتراک های برقی کوماتسو مطابق با اصول ارگونومیک طراحی شده است و به راحتی قابل تنظیم می باشد.
  فرمان لیفتراک های برقی کوماتسو به صورت هیدرولیک است. فرمان هیدرولیکی موجب می شود کنترل لیفتراک در هنگام بارگیری آسان باشد و خطر واژگونی آن را کاهش دهد. سیستم ترمز این مدل از لیفتراک های کوماتسو، مجهز به روغن است؛ به همین دلیل آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و هزینه های تعمیرات و نگهداری دستگاه را به شدت کاهش می دهد.
مزایا و معایب لیفتراک های برقی کوماتسو چیست؟
  بزرگ ترین مزیت لیفتراک برقی کوماتسو استفاده از انرژی برق و کارکردن با باتری است. منبع تغذیه لیفتراک برقی، هر زمان که نیاز به آن داشته باشیم تأمین می باشد. علی رغم این مزایا، لیفتراک برقی کوماتسو معایبی نیز دارد. استفاده از لیفتراک های برقی کوماتسو در فضاهای باز و گسترده امکان پذیر نیست. هزینه کابل های برق طولانی زیاد می باشد و از طرفی امنیت لیفتراک و حمل بار را نیز به خطر می اندازد.
انواع لیفتراک های برقی کوماتسو کدام موارد هستند؟
 کوماتسو، مدل های مختلفی از لیفتراک های برقی را تولید و روانه بازار کرده است. به طور کلی لیفتراک های برقی کوماتسو در سه مدل اصلی AE/AM، BE و PE ساخته می شوند. لیفتراک های برقی کوماتسو سری AE/AM در مدل های متنوع تولید می شوند که هر کدام از آن ها خصوصیات مخصوص به خود دارند. انواع مدل های لیفتراک برقی سری AE/AM (سه چرخ و چهار چرخ) عبارتند از:
1) FB18-12
2) FB18M-12
3) FB20A-12
4) FB20M-12
5) FB10/10M
6) FB13M
7) FB14
8) FB15/FB15G/FB15M
9) FB18/FB18G/FB18M
10) FB20A/FB20AG/20M
  لیفتراک های برقی سری BE، دارای امکانات ارزشمندی هستند. این دستگاه ها مجهز به سیستم نظارت هوشمند، هشدار شارژ باتری، حرکت و توقف بر روی سطح شیب دار، سیستم هشدار حضور اپراتور در اتاقک راننده و موتور قدرتمند AC می باشد. انواع مدل های لیفتراک برقی سری BE عبارتند از:
1) FB20EX/EXG
2) FB25EX/EXG
نکات مهم در استفاده از لیفتراک برقی کوماتسو چیست؟
  به دلیل اینکه این دستگاه ها با باتری کار می کنند، باید یک سری نکات مهم در استفاده از باتری و نگهداری از آن رعایت نمود. باتری های لیفتراک برقی کوماتسو از نوع باتری های سربی هستند؛ مایع داخل باتری ماهیت اسیدی دارد؛ بنابراین برای شارژ آن بای حتماً از لباس مخصوص، دستکش و عینک یا ماسک صورت استفاده کرد. قبل از روشن کردن لیفتراک و حمل بار، توصیه می شود تمام قسمت های این دستگاه را از لحاظ ایمنی به خوبی مورد بازرسی قرار دهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا