021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک تویوتا - قسمت چهارم

نمایندگی لیفتراک تویوتا - قسمت چهارم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3930

نمایندگی لیفتراک تویوتا به عنوان یک مرکز معتبر برای خرید و فروش و تأمین قطعات مورد نیاز انواع لیفتراک و همچنین ارائه خدمات گسترده مشاوره مشتریان در امر خرید این دستگاه ها، ذکر برخی از نکات فنی و کاربردی را در مورد محصولات این شرکت ضروری می داند. به عقیده برند تویوتا، طراح و تولید کننده انواع تجهیزات صنعتی و انبارداری، کنترل بارگیری با لیفتراک تویوتا و هدایت صحیح آن، کمک زیادی به دوام و افزایش طول عمر دستگاه خواهد کرد.
سالانه هزینه های بسیار سنگینی برای خرید لیفتراک تویوتا خرج می شود که به مرور زمان، بخش قابل توجهی از این مبلغ برای تعمیرات، نگهداری، سرویس و بازرسی لیفتراک ها مصرف می شود. متخصصان مراکز نمایندگی لیفتراک تویوتا در یک نگاه کلی و با محاسبه اجمالی این هزینه ها بیان کرده اند که قیمت نهایی تمام خدمات لیفتراک، بیش از 15 برابر گران تر خواهد شد. این هزینه ها به ویژه هنگام خراب شدن لیفتراک، چند برابر می گردد.
در یک مطالعه موردی که فروشندگان نمایندگی لیفتراک تویوتا انجام دادند، یکی از مشتریان آن ها در طول 5 سال در حدود 35000 دلار برای لیفتراک خود هزینه کرده بود. علت این خرج هنگفت، عدم استفاده صحیح از لیفتراک و توجه نکردن به موارد فنی گزارش شد. این کاربر، هرگز روغن موتور لیفتراک را بازرسی نکرده بود و در طول روز، بیش از ظرفیت بارگیری دستگاه، توسط آن بارها را حمل می کرد؛ از همه مهم تر اینکه هرگز درخواست بازرسی دوره ای را در نمایندگی به ثبت نرسانده بود. تمام این عوامل منجر به تحمیل هزینه چند هزار دلاری به این شرکت شد.

 

متخصصان نمایندگی لیفتراک تویوتا چه خدماتی را به شما ارائه می کنند؟


در حالت ایده آل، تعمیرات انواع لیفتراک باید توسط یک فرد حرفه ای و با تجربه انجام شود. فردی که مکانیک لیفتراک نامیده می شود باید به تمام قطعات داخلی این دستگاه ها مسلط بوده و کار با رایانه را به خوبی بداند. تنظیم چند پیچ و مهره معمولی برای تعمیر یک لیفتراک تویوتا با تجهیزات پیچیده کافی نخواهد بود. ارائه خدمات آموزشی جامع، دقیقاً همان کاری است که در نمایندگی لیفتراک تویوتا برنامه ریزی شده است.
البته لازم به ذکر است که تمام تکیه شما نباید به بازرسان نمایندگی لیفتراک باشد؛ شما با اندکی آموزش یاد می گیرید که چگونه روغن موتور یا آب رادیاتور لیفتراک خود را تنظیم کنید و یا لاستیک ها و سایر موارد فنی را قبل از شروع به کار بازرسی نمایید. به طور قطع اگر این موارد را به موقع انجام دهید، لیفتراک های شما تا مدت های طولانی نیاز به تعمیرات نخواهند داشت.
یکی از خدماتی که در نمایندگی لیفتراک تویوتا به شما ارائه می شود، آموزش شارژ باتری لیفتراک (در مورد لیفتراک های برقی) است. کارشناسان به شما خواهند گفت چگونه سطح شارژ باتری لیفتراک را کنترل کنید و اگر لازم بود آن را مجدداً شارژ نمایید. جالب است بدانید که با آموختن این مورد کاربردی مفید که شاید در نگاه اولی کم اهمیت جلوه کند، قادر خواهید بود تا میزان 312000 دلار در هزینه های باتری و شارژ آن صرفه جویی کنید.
به طور کلی، استفاده از خدمات نمایندگی لیفتراک تویوتا در بسیاری موارد مقرون به صرفه است. چنانچه شما هم جزو افرادی هستید که تا کنون برای خرید لیفتراک تویوتا اقدام نکرده اید، مراجعه به نمایندگی های معتبر می تواند بهترین انتخاب را برای شما در پی داشته باشد.

 

منبع :
www.tmhnc.com

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا