021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکاتی در مورد تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

نکاتی در مورد تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1331

در تعمیرات لیفتراک به چه نکاتی توجه کنیم؟

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک دو عنصر بسیار مهم هستند که باید برای اپراتور و صاحب لیفتراک ارزش زیادی داشته باشند. شما برای اینکه از وقوع خطر در لیفتراک جلوگیری به عمل آورید یا آن را به خوبی برطرف سازید بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

- پیشگیری:

از قدیم گفته‌اند که پیشگیری بهتر از درمان است. شما می‌توانید با بررسی ایمنی و فنی، چک کردن سلامت کپسول گاز، مشاهده وضعیت چراغ‌های لیفتراک، بازرسی لاستیک‌های این ماشین صنعتی و کنترل کمربند ایمنی بسیاری از خطرات را قبل از وقوع کنترل کنید. داشتن یک چک لیست که تمام موارد ایمنی یک لیفتراک در آن وجود داشته باشد، کار شما را برای کنترل وضعیت این ماشین آسان می‌کند.

- حین کار:

همانقدر که اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامتی لیفتراک مهم هستند، مراقبت در حین انجام کار نیز اهمیت زیادی دارد. شما نباید در شرایط گوناگون، استفاده مشابه از لیفتراک داشته باشید. نحوه استفاده شما از لیفتراک در مسیر شیب دار با مسیر صاف باید متفاوت باشد. شما باید بار را به صورت صحیح بلند کنید و فواصل بین شاخه‌ها را به صورت کاملاً دقیق تنظیم نمایید.

- هشدار:

وقتی قرار باشد خطری در لیفتراک رخ دهد، سیستم هشدار لیفتراک این موضوع را به اطلاع شما می‌رساند. همچنین برخی اتفاقات هستند که خودشان گویای احتمال وقوع خطر می‌باشند. مثلاً پوسیدگی لایه محافظ شلنگ می‌تواند نشت آب را به همراه داشته باشد.

- تعمیر:

در نهایت آخرین اتفاقی که رخ می‌دهد خرابی یک قطعه و نیاز به تعمیر آن است. برای تعمیر قطعات لیفتراک شما باید بهترین تکنسین را پیدا کنید، بهترین تجهیزات را مورد استفاده قرار دهید و بهترین قطعات را تامین نمایید. تعمیر لیفتراک با تعمیر ماشین‌های سواری تفاوت زیادی دارد، لطفاً به این نکته همیشه توجه داشته باشید.

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک با بهترین کیفیت ممکن

شما همیشه باید این دغدغه را داشته باشید که تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک را با بهترین کیفیت ممکن دنبال کنید. در مورد تعمیرات نکات مختلفی را بیان کردیم. همین که به دنبال بهترین تکنسین و تعمیرگاه باشید، تقریباً کیفیت لازم برای تعمیرات را به طور صحیح آماده کرده‌اید. اما برای قطعات باید حساسیت بیشتری داشته باشید.

فروش قطعات تقلبی

قطعات تقلبی زیادی در بازار هستند که به عنوان قطعه اصلی به فروش می‌رسند. شما باید مراقب باشید در دام دلالان و کلاهبرداران بازار نیفتید. در واقع تشخیص قطعات اصلی از قطعات تقلبی مهمترین کار برای تامین کیفیت یک قطعه است.

رنگ بسته بندی

توجه به رنگ بسته بندی، نوع مواد اولیه استفاده شده در قطعه، نوع نوشتار روی قطعه و ... به شما کمک می‌کند، قطعات اصلی را به خوبی تشخیص دهید و آنها را خریداری کنید. البته اگر به نمایندگی‌ها یا مراکز فروش معتبر در بازار مراجعه کنید این دردسرها را نخواهد کشید.

نکته

همیشه این نکته را در ذهن خودتان داشته باشید که محصولات ارزان قیمتی که افراد بی اعتبار به فروش می‌رسانند مشکوک هستند و احتمالاً کیفیت خوبی ندارد. خرید قطعات معیوب می‌تواند مشکلات جانی و مالی زیادی در هنگام کار با لیفتراک برای شما به همراه داشته باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا