021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل زیر نظر ماهرترین افراد؟

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل زیر نظر ماهرترین افراد؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1909

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در مرکز متخصص؟

در طول عمر لیفتراک اشتیل، ممکن است لیفتراک شما به تدریج دچار مشکلاتی شود که عملکرد روزمره آن را تحت تأثیر قرار می دهد و نیاز به تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل پیدا می کنید.در این مقاله، تعدادی از رایج ترین مشکلات لیفتراک های اشتیل و نحوه رفع آنها را ذکر کرده ایم. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید مشکلی به درستی تشخیص داده و برطرف شود، باید همیشه وضعیت دستگاه خود را کنترل کرده و از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

۱- لیفتراک اشتیل روشن نمی شود

علت این مشکل می تواند چیزی به اندازه باتری تخت یا کمبود سوخت باشد - وضعیت باتری را بررسی کنید یا آن را پر کنید و در صورت لزوم کاربراتور را عوض کنید. اگر مشکلی در مصرف برق وجود ندارد، ممکن است مورد بعدی گرم شدن بیش از حد باشد، در این صورت باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه لیفتراک شما دارای خنک کننده کافی است. اگر هنوز مشکل تشخیص داده نشده است، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید تا برای سرویس و تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل شما بیاید.

۲- عدم درست کار کردن بالابر لیفتراک

یکی از رایج ترین مشکلات لیفتراک این است که مکانیسم بالابر - به طور صحیح بالا یا پایین نمی آید. اگر این اتفاق بی رویه رخ دهد، می تواند به محصولات شما آسیب برساند. این مشکل اغلب به دلیل نداشتن مایعات هیدرولیکی کافی ایجاد می شود، که باعث می شود لیفتراک قدرت حرکت سریع را نداشته باشد – برای برطرف کردن این مشکل ابتدا نشتی را بررسی کنید، سطح مایعات را بالا برده و قطعات معیوب را تعویض کنید.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

۳- گرم شدن بیش از حد موتور لیفتراک

اگر موتور لیفتراک بیش از حد گرم شده باشد، مشکل ساز خواهد بود زیرا باعث خاموش شدن لیفتراک می شود. حتماً سیستم خنک کننده دستگاه را کنترل کرده و از نظر وجود انسداد یا سایر مشکلات رادیاتور را بررسی کنید، در صورت لزوم آن را به آرامی تمیز کنید. همچنین ممکن است بخواهید عملکرد درست ترموستات را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که با بالا رفتن درجه حرارت و در نتیجه ورود مایع خنک کننده به موتور، آن را فعال می کند یا خیر. اگر مشکل گرم شدن با مواردی که گفته شد برطرف نشد می بایست به مراکز تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در کشور مراجعه کنید. 

نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران؟

مناسب ترین و معتبرترین مرکز برای تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در کشو، نمایندگی این شرکت است. البته به دلیل تحریم های موجود ممکن است برخی از برندهای معروف در ایران  نمایندگی نداشته باشند، که در این صورت می توانید به سایر نمایندگی های مجاز مراجعه کنید.

همانطوری که گفته شد، یکی از تأمین کنندگان برتر لیفتراک های برقی، دیزلی، دوگانه سوز و جدید با کیفیت بالا نمایندگی های مجاز هستند که خدمات تعمیر و نگهداری لیفتراک را برای مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر می توانید با این مراکز تماس بگیرید تا مشاوره رایگان در خصوص لیفتراک ها دریافت کنید.

 

https://www.purchasing.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا