021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - همه چیز در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

همه چیز در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1334

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی شامل کار ها و دستورالعمل هایی می شود که سبب بهتر کار کردن لیفتراک می شوند. لیفتراک ها ماشین آلاتی گران قیمت هستند و برای کارخانه جات و صنایع ماشین آلاتی حیاتی به حساب می آیند. از این رو کار تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی باید توسط تیم های متخصص انجام گیرد.

لیفتراک ها کارهای سنگینی را در صنایع انجام می دهند. در نتیجه خراب شدن آن ها کاملا قابل انتظار است. اگر می خواهید در مورد چگونگی و اصول لازم برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی مطلع شوید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی چگونه انجام می شود؟

خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی باید توسط تیم های متخصص حرفه ای انجام شود. این تیم باید شامل مهندسین دانش آموخته، کارشناسان حرفه ای و پرسنل آموزش دیده باشد. متاسفانه برخی افراد برای تعمیر لیفتراک خود به تعمیرکاران عادی رجوع می کنند. در این صورت نه تنها لیفتراک تعمیر نمی شود. بلکه گارانتی لیفتراک نیز نامعتبر می شود. لیفتراک ماشینی پیشرفته است و هر تعمیرکاری قادر به تعمیر کردن آن نخواهد بود.

همچنین اگر تعمیر لیفتراک به تاخیر بیفتد باعث ایجاد ضرر و زیان مالی و کند شدن روند کار صنایع می شود. برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی باید این لیفتراک ها به صورت دوره ای و منظم بررسی شود تا در صورت پیش آمدن هر گونه خرابی مشکل به زودی برطرف شود. اگر خرابی لیفتراک به موقع تعمیر نشود می تواند باعث خراب شدن قطعات دیگر لیفتراک شود. برای نگهداری، قطعات و تعمیرات لیفتراک هلی اپراتور ها یا همان راننده هایی که با لیفتراک کار می کنند نقش مهمی دارند.

همه چیز در مورد تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

راننده ای که با لیفتراک کار می کند بیشترین تاثیر را در سالم ماندن لیفتراک دارد. راننده باید هر بار قبل از شروع کار با لیفتراک از لحاظ ظاهری به بررسی لیفتراک بپردازد. تا در صورت بروز هر گونه مشکل مانند نشتی در مخازن سوخت و یا روغن، از کار افتادن چراغ ها، پاره بودن زنجیر های بالابر و پنچر شدن لاستیک ها فوری به تعمیرکاران مربوطه گزارش دهد. همچنین بعد از اتمام کار باید لیفتراک را در جای امن که امکان سقوط اشیا روی آن نباشد و در جاهایی هموار و فاقد شیب پارک کرد. اگر خرابی به حدی باشد که قابل اصلاح نباشد، باید قطعه را با یک قطعه اورجینال و دارای ضمانت نامه کتبی جایگزین کرد.

ارائه خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی توسط نمایندگی معتبر

لیفتراک ها را از نمایندگی رسمی و معتبر شرکت موردنظر تهیه کنید تا از خدمات تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی به صورت حرفه ای بهره مند شوید. مجموعه آلفا ماشین با ارائه بهترین لیفتراک ها و قطعات اورجینال  شما را در این امر یاری می کند.

سخن پایانی

همانگونه که در مقاله به آن اشاره کردیم کار تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی کاری تخصصی می باشد که باید توسط تیم های متخصص در این زمینه انجام شود. اگر تعمیرات و قطعات لیفتراک به صورت دوره ای و اصولی انجام گیرد سبب طول عمر زیاد لیفتراک می شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا