021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک آشنا شوید

با نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1320

  آشنایی با نمایندگی لیفتراک ها

در ابتدا، انتخاب برند لیفتراک، اهمیت بالایی دارد. خرید ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات سنگین و لیفتراک، باید از طریق نمایندگی ها، انجام شود. خرید از نمایندگی ها، مزایای خاصی دارد، این که خریدار می تواند مشاوره رایگان دریافت کند. در نمایندگی ها، مشتری با کارشناسان فروش، ارتباط برقرار می کند و مشاوره رایگان دریافت می کند.

این مشاوره رایگان، حول نوع لیفتراک های موجود در نمایندگی و مدل لیفتراک ها، می باشد. از این رو، مشتری با آگاهی کاملی، لیفتراک مد نظر خود را انتخاب می کند. یکی دیگر از مزایای خرید از نمایندگی لیفتراک ها، بهره مندی از گارانتی و ضمانت نامه شرکتی، می باشد. ضمانت نامه ای که توسط نمایندگی ها ارائه می شود، اصولا تحت نظر برند لیفتراک می باشد و در صورت بروز هر گونه اشکالی، خریدار می تواند لیفتراک را به نمایندگی برگرداند. بسیاری از خدماتی که توسط نمایندگی لیفتراک ارائه شده است، رایگان هستند و یا هزینه فوق العاده پایین و به صرفه ای دارند.

سرویس کردن لیفتراک

یکی از این خدمات، سرویس کردن لیفتراک می باشد. لیفتراک جزو ماشین آلات صنعتی به شمار می رود که در شرایط سخت و سنگینی فعالیت می کند، از این رو، می بایست به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرد و سرویس شود. سرویس کردن دوره ای لیفتراک می بایست به صورت مرتب، منظم و مداوم باشد تا دستگاه همیشه سالم و ایمن باشد.

هر نمایندگی لیفتراک، مجهز به یک تیم فنی، می باشد که این تیم فنی، متشکل اند از تعدادی کارشناس، تعمیرکار و مکانیک. کارشناسان این مجموعه، مسئولیت عیب یابی لیفتراک و ارائه مشاوره را برعهده دارند. مکانیک ها، با هدف باز و بسته کردن قطعات و اجزای داخلی لیفتراک، در نمایندگی ها، فعالیت می کنند. تعمیرکار ها هم مشغول تعمیرات قطعات، هستند.

نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

تعمیرات قطعات ماشین آلات صنعتی

یکی دیگر از خدماتی که نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک به مشتریان ارائه کرده اند، استفاده از لوازم یدکی اورجینال و اصل می باشد. در بازارها و در مغازه ها، ما شاهد لوازم یدکی فیک و تقلبی هستیم که فوق العاده شبیه لوازم یدکی اورجینال هستند. لوازم فیک، هم از نظر ظاهر و هم از نظر بسته بندی، مشابه لوازم اورجینال و اصل هستند.

تشخیص لوازم فیک و اورجینال

تشخیص لوازم فیک و اورجینال از یکدیگر، کار ساده و راحتی نیست. در عوض، نمایندگی ها، از لوازم اورجینال و اصل برای تعمیرات لیفتراک، استفاده می کنند و این موضوع، زمینه ی جذب مشتری را هم فراهم کرده است. چرا که لوازم فیک و تقلبی، موجب آسیب دیدن سایر قطعات لیفتراک می شود و در کارکرد و عملکرد لیفتراک، اختلال ایجاد می کنند.

عیب یابی لیفتراک

لیفتراکی که دچار مشکل شده است، می بایست در ابتدا، عیب یابی شود تا قطعه یا قطعات معیوب و آسیب دیده، پیدا شوند. در مرحله بعد، اگر قطعه آسیب دیده و خراب باشد و قابل تعمیر باشد، تعمیر می گردد ولی اگر قطعه آسیب دیده، قابل تعمیر نباشد، می بایست تعویض گردد. در این صورت، قطعه معیوب به وسیله ی جایگزینی لوازم یدکی اورجینال، تعمیر می گردد.

ناگفته نماند که قطعه یا قطعات فرسوده، به دلیل آن که عمر خود را کرده اند، قابل استفاده نمی باشند و می بایست تعویض شوند. نمایندگی لیفتراک و تعمیرات لیفتراک، دو جز لایفنک هستند که همیشه یکدیگر را تضمین می کنند. تمام خدماتی که در نمایندگی لیفتراک انجام می شوند، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند و در صورت بروز هر گونه مشکلی، خریدار می تواند به نمایندگی مراجعه کند و از ضمانت نامه بهره مند گردد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا