021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مروری بر محصولات لیفتراک؛ خرید لیفتراک چینی و ژاپنی

مروری بر محصولات لیفتراک؛ خرید لیفتراک چینی و ژاپنی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5339

یکی از گزینه هایی که بسیاری از متقاضیان استفاده از لیفتراک ها با آن مواجه هستند، خرید لیفتراک چینی و ژاپنی است.

این مدل دستگاه ها جزو برترین برندهای بازار هستند و امروزه کمتر کسی است که نامی از لیفتراک های چینی یا ژاپنی نشنیده باشد.

لیفتراک های ساخت کشورهای چین و ژاپن از نظر کیفیت و طراحی، قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.

برخی از برندهای این لیفتراک ها مانند تویوتا و کوماتسو، شهرت جهانی دارند و از نظر فروش در جهان، رتبه بالایی را به خود اختصاص داده اند.

خرید لیفتراک چینی و ژاپنی نیز مانند خرید سایر لیفتراک ها و تجهیزات انبارداری یا حمل و نقل کالا مستلزم رعایت نکات اصولی است.

به عبارت ساده تر، تمام پارامترهایی را که در خرید یک بالابر، استاکر، لیفتراک، لودر و ... اهمیت دارند باید در مورد خرید لیفتراک چینی و ژاپنی نیز به کار گرفت.

علاوه بر این، خرید لیفتراک چینی و ژاپنی را می توان از منظر لیفتراک کارکرده یا خرید لیفتراک نو نیز بررسی کرد.

لذا توجه به عوامل خرید لیفتراک های کارکرده در این مورد نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

اگرچه خرید لیفتراک های نو، برندهای چینی و ژاپنی، هنوز هم طرفداران زیادی در صنایع دارد اما لیفتراک های دست دوم نیز همواره مورد استقبال برخی کارخانه ها قرار داشته اند.

 

خرید لیفتراک چینی و ژاپنی و معرفی برندهای معروف آن ها

 

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که تصمیم دارید یک لیفتراک خریداری کنید و یا خرید لیفتراک چینی و ژاپنی را در برنامه های آینده شرکت یا کسب و کار خود قرار داده اید، مطالعه این قسمت را به شما توصیه می کنیم.

با توجه به اهمیت مسأله خرید لیفتراک و با در نظر گرفتن اینکه این قبیل دستگاه ها بسیار گرانقیمت هستند، تصمیم گرفتیم مرور کوتاهی بر انواع برندهای ژاپنی و چینی لیفتراک داشته باشیم.

قطعاً این ارزیابی می تواند راهنمای مناسبی برای خرید لیفتراک چینی و ژاپنی باشد.

در حال حاضر، برندهای معروف لیفتراک های چینی و ژاپنی در بازار جهانی وجود دارند.

خرید لیفتراک چینی و ژاپنی با توجه به نیاز بازار، قیمت ها و حجم حمل و نقل کالاها انجام می شود. لازم به ذکر است که خرید و فروش این برندها در سراسر جهان، رابطه مستقیمی با میزان تولید انواع محصولات دارد؛

برای درک این مفهوم، توجه شما را به نمونه زیر جلب می کنیم.

فرض کنید تعداد 100 مورد صنعت مختلف در یک منطقه صنعتی در یک شهر از کشور خاص در حال فعالیت هستند و کالاهای مختلفی را تولید می کنند؛

این کالاها می توانند مواد غذایی، فلزات، انواع قطعات، پوشاک، کاغذ، مواد شیمیایی، داروسازی و ... باشند.

اگر میزان تقاضای بازار به قدری باشد که میزان تولید را افزایش دهد، طبیعتاً کارخانه ها به فضای بیشتری برای ذخیره و توزیع محصولات خود دارند.

هرچه میزان فروش کالا بیشتر باشد، نیاز به انبارداری و حمل بار، بیشتر خواهد شد و در نتیجه، نیاز به تهیه دستگاه های مخصوص حمل بار، یعنی لیفتراک ها نیز افزایش خواهد یافت.

به این ترتیب، خرید لیفتراک چینی و ژاپنی می تواند یک راهکار اساسی در این مسأله باشد.

مهم ترین لیفتراک های ساخت چین و ژاپن عبارتند از:

برندهای لیفتراک هانگ چانگ (HangChang

لیفتراک هلی (Heli

لیفتراک هایستر (Hyster

لیفتراک JBC؛

لیفتراک کوماتسو (Komatsu

لیفتراک میتسوبیشی (Mitsubishi

لیفتراک نیسان (Nissan

لیفتراک تی سی ام (TCM

لیفتراک تویوتا (Toyota).

از این میان، لیفتراک تویوتا یکی از برندهای ژاپنی است. خرید لیفتراک چینی و ژاپنی با توجه به لیست فوق انجام خواهد شد.

 

قیمت های خرید لیفتراک چینی و ژاپنی؛ لیفتراک های نو و دست دوم

 

وب سایت ها و شرکت های بسیاری در حال حاضر در حوزه خرید لیفتراک چینی و ژاپنی نو و کارکرده مشغول به فعالیت هستند.

بسته به نوع دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، قیمت خرید آن ها متفاوت خواهد بود.

صنایعی که از لیفتراک ها در مدت زمان طولانی تری استفاده می کنند باید حتماً یک دستگاه نو خریداری کنند اما آن دسته از کسب و کارها که تعداد ساعات کاری روزانه آن ها محدودتر است می توانند لیفتراک های دست دوم را تهیه کنند و حتی می توانند لیفتراک های چینی یا ژاپنی را اجاره کنند.

پیشنهاد می کنیم خرید لیفتراک چینی و ژاپنی را با در نظر گرفتن قیمت این دستگاه ها انجام دهید. به طور مثال، خرید لیفتراک تی سی ام دست دوم، دیزلی با ظرفیت بارگیری 2500 کیلوگرم و ارتفاع بالابری 3 متر که در سال 2016 تولید شده و حدود 2000 ساعت از آن استفاده شده است، حدود 5600 دلار، معادل 4921 یورو هزینه در بر دارد.

خرید لیفتراک چینی و ژاپنی، دست دوم، برند کوماتسو، دیزلی با ظرفیت بارگیری 5000 کیلوگرم و ارتفاع بالابری حدود 5/4 متر، تولید سال 2017 که حدود 2000 ساعت از آن استفاده شده است، چیزی معادل 15000 دلار، برابر با 13182 یورو هزینه دارد.

آنچه از مثال های فوق دریافت می شود این است که قیمت خرید لیفتراک چینی و ژاپنی، نو یا دست دوم به مدل لیفتراک، سال تولید، ظرفیت بارگیری و مشخصات فنی آن بستگی دارد.

هزینه اجاره این دستگاه ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. هر چه یک لیفتراک، کمتر استفاده شده باشد و قطعات آن سالم تر باشند، قیمت بیشتری دارند و البته هزینه های تعمیرات و نگهداری لیفتراک را نیز تا حد زیادی کاهش خواهند داد.

قیمت خرید لیفتراک چینی و ژاپنی نو با سوخت برق و ظرفیت بارگیری 5/2 تا 3 تن، هزینه ای معادل 15100 تا 18000 دلار دارد.

این قیمت برای لیفتراک های دیزلی نو، با ظرفیت بارگیری 3 تن، معادل 5000 تا 15000 دلار خواهد بود. خرید لیفتراک هلی نو با ظرفیت بارگیری 5 تا 10 تن و سوخت دیزل، قیمتی معادل 13000 تا 17000 دلار در بر دارد.

خرید لیفتراک چینی و ژاپنی با موتور ایسوزو، سوخت دیزل و ظرفیت بارگیری 1 تا 5 تن، قیمتی معادل 7600 تا 8200 دلار داشته و یکی از دستگاه های پرقدرت برای بارگیری می باشد.

قیمت خرید لیفتراک های برقی یا مینی دیزلی با ظرفیت 3 تا 5 تن و 7 تا 10 تن، چیزی معادل 8000 تا 15000 دلار می باشد. این قیمت ها بر اساس تغییرات جهانی ارائه می شوند و در بازه های زمانی خاصف قابل تغییر هستند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا