021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معروف ترین مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

معروف ترین مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3249

مهمترین دلیل تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر چیست ؟

میزان خرابی و  تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر از نوع دیزلی بیشتر از نوع برقی است، و همچنین هزینه های نگهداری آنها نیز کمتر از دیگر لیفتراک ها است. لیفتراک های برقی قطعات متحرک کمتری دارند و این به معنای نگهداری و خرابی کمتر است.

لیفتراک های امروزی خوش ساخت، مقاوم و با دوام هستند. با این حال، آنها قطعات متحرک زیادی دارند که روز به روز از آنها استفاده سنگین می شود. مانند هر وسیله دیگری لیفتراک ها نیز، هر از گاهی نیاز به سرویس و تعمیر دارند.

در مورد عیب یابی لیفتراک هایستر،  اولین قانون این است که به محض مشاهده مشکلی، لیفتراک را تعمیر کنید. و تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر را به تعویق نیندازید. به هر دلیلی که باشد، همیشه بهتر است مشکلات لیفتراک را در اسرع وقت برطرف کنید. تأخیر در تعمیرات می تواند مشکل را بدتر کند. این می تواند باعث خرابی بیشتر لیفتراک شود و منجر به تعمیرات پرهزینه شود. وقتی یک قطعه درست کار نکند، می تواند در مناطق دیگر لیفتراک مشکل ایجاد کند.

دانستن نحوه تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر با درک مشکل شروع می شود. معمولا سه نوع مشکل همیشه در لیفتراک های هایستر دیده می شود، که شامل مشکلات بالابر، فرمان و موتور است.

تشخیص مشکلات به وجود آمده در لیفتراک ها دشوار است. اما یک علامت هشدار دهنده که می توان متوجه خرابی لیفتراک ها شد؛ ایجاد صداهای عجیب و غریب است در حالی که هنگام چرخاندن چرخ ها به خصوص هنگام بارگیری لیفتراک ایجاد می شود. ایجاد چنین صداهایی در لیفتراک می تواند مربوط به هر جایی از لیفتراک باشد، از موتور گرفته تا فرما و بالابر لیفتراک.

تعمیر و نگهداری اساسی یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از مشکلات بزرگ تر است. برای این کار هر روز کامیون های خود را بازرسی کنید. انجام این کار دو دلیل دارد: ایمنی و صرفه جویی در هزینه. لیفتراک دستگاه بزرگی است که وزنه های سنگین را بلند و جابجا می کند. هنگامی که قطعات به درستی کار نمی کنند، خطر تصادف و آسیب دیدگی را افزایش می دهد. بازرسی های روزانه به شما امکان می دهد در مراحل اولیه با مشکلات روبرو شوید و تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر را به حداقل برسانید.

 تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

چه زمانی به تعمیرگاه فوق تخصصی لیفتراک مراجعه کنیم؟

وقتی مشکلی در لیفتراک مشاهده کردید و علت آن را متوجه نشدید، بلافاصله به مرکز معتبر تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر بروید. برخی از مشکلات واضح است. به عنوان مثال، شما متوجه نشت روغن می شوید. یا دکل گیر می کند و بالا و پایین نمی رود.

 از آنجا که این مشکلات قبلاً رخ داده است، قدم بعدی رفع آنهاست. شما همچنین باید مشکلاتی را که هنوز بر عملکرد لیفتراک تأثیری ندارند اما ممکن است مشاهده کنید. تعیین کنید در صورت نادیده گرفتن مشکل ممکن است آسیب زیادی به لیفتراک شما وارد شود.

به همین دلیل برای اینکه از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید بهتر است به سرویس به موقع آن اقدام کنید و نگهداری از لیفتراک را مورد توجه قرار دهید.

 

https://www.logisnextamericas.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا