021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com
قیمت لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4887

 تقریباً تمام صنایع برای حمل و نقل و جابه جایی کالاهای خود به تجهیزاتی نیاز دارند که بتوانند کار آن ها را سریع تر و ساده تر کنند. نه تنها لیفتراک ها، بلکه سایر تجهیزات مخصوص انبارداری مانند جک پالت، استاکر و بالابرها که در صنایع مختلف قابل استفاده هستند باید به درستی انتخاب شوند.
اکثر مدیران تمایل دارند یک دستگاه لیفتراک نو برای کسب و کار خود خریداری کنند. مهم ترین نکته در این مورد، بررسی قیمت لیفتراک و اختصاص دادن بودجه کافی برای خرید آن است. تمام انواع لیفتراک های نو پس از تولید، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. یک نوع ضمانت نامه تعویض قطعات نیز همراه لیفتراک به خریدار ارائه می شود؛ در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان مشخص شده گارانتی، خریدار می تواند از این طریق نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام نماید.

عوامل مؤثر بر قیمت لیفتراک

لیفتراک ها عموماً در انواع مختلف لیفتراک دستی، برقی، دیزلی و دوگانه سوز به بازار عرضه می شوند. طراحی، ساخت، تولید و کار با لیفتراک مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شوند.
کارایی و ایمنی لیفتراک، برند سازنده، خدمات گارانتی یا پشتیبانی محصول پس از خرید و امکانات لیفتراک از مهم ترین عواملی هستند که بر روی قیمت این دستگاه ها تأثیرگذار هستند.
با توجه به اینکه برندهای لیفتراک در کشورهای مختلف جهان تولید می شوند، صادرات این دستگاه ها به هر کشور دیگری باید بر طبق قوانین صادرات و واردات کالا انجام گیرد. هزینه های زیادی در این راه صرف می شود، بنابراین قوانین گمرکی یک کشور تعیین کننده قیمت لیفتراک خارجی محسوب می شود. وزن لیفتراک و هزینه های اداری و بسیاری موارد دیگر موجب می شود قیمت فروش لیفتراک که در کارخانه تولید شده است، بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن باشد.
 یک لیفتراک از اجزای اصلی تشکیل شده است؛ قسمت های تشکیل دهنده یک لیفتراک عبارتند از: بدنه لیفتراک، کابین راننده، محافظ سقف، دکل، شاخک ها، نگهدارنده بار، چرخ ها، وزنه تعادل، تجهیزات هشداردهنده ایمنی، سیستم ترمز و سیستم هیدرولیک. هرچه امکانات یک لیفتراک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اگر از دیدگاه ظرفیت بارگیری بخواهیم لیفتراک ها را دسته بندی کنیم، می توان به این صورت بیان نمود:
1) لیفتراک های تناژ پایین ( 3 تا 5 تن)
2) لیفتراک های تناژ متوسط (5 تا 8 تن)
3) لیفتراک های تناژ بالا ( 8 تن به بالا)

خصوصیت یک لیفتراک خوب چیست؟

یک لیفتراک خوب باید بتواند در موقعیت های مختلف به خوبی عمل کند. یک لیفتراک خوب باید به خوبی بتواند در سطوح شیب دار و یا ناهموار کار کند.
 لیفتراک باید مطابق با استانداردهای جهانی تولید شود و هیچ آلودگی صوتی یا آلایندگی هوا در پی نداشته باشد. مشخصات فنی لیفتراک باید بر روی دستگاه ثبت شده باشد.
سیستم های ترمز قوی، لاستیک های مناسب، چنگک، سیستم بالابری آسان، فرمان هیدرولیک، موتور پرقدرت، باتری و سیستم های هشدار از دیگر خصوصیات یک لیفتراک کامل و مناسب است

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا