021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com
فروش لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3153

فروش لیفتراک، مسأله ای است که اغلب صنایع با آن مواجه هستند؛ مدیران کارخانه ها و انبارها در بازه های زمانی متفاوت نیاز دارند یک لیفتراک نو یا دست دوم خریداری کنند؛ برخی دیگر از مدیران هم ترجیح می دهند لیفتراک های کارکرده خود را برای فروش ارائه دهند. "نیاز دارم لیفتراک خود را به فروش برسانم، اما نمی دانم دقیقاً باید از چه نقطه ای برای این کار اقدام کنم؟"؛ این جمله، اولین سؤالی است که در ذهن فروشندگان لیفتراک ایجاد می شود. در حقیقت، موضوع این بحث در این مطلب نیز "فروش لیفتراک" و قوانین و اصول آن می باشد. اگر شما هم قصد دارید لیفتراک های کارکرده خود را به فروش برسانید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فروش لیفتراک، راهکاری برای رهایی از تجهیزات اضافی

بسیاری از کارخانه ها، صنایع و مالکان لیفتراک که تصمیم می گیرند لیفتراک ها یا سایر تجهیزات انبارداری خود را به فروش برسانند، در واقع قصد دارند از این دستگاه ها رهایی یابند؛ لیفتراک ها ماشین های صنعتی هستند که فضای نسبتاً زیادی اشغال می کنند؛ از سویی دیگر، جا به جایی و اپراتوری لیفتراک نیاز به زمان معینی دارد و کمی وقت گیر است؛ علاوه بر این، بسیاری از کارخانه ها به کار با لیفتراک ها در مدت زمان طولانی نیازی ندارند و برخی دیگر هم به اشتباه و از روی ناآگاهی، لیفتراک نامناسبی را خریداری کرده اند که اکنون برای آن ها کاربری ندارد؛ به همین دلیل قصد دارند برای فروش لیفتراک اقدام کنند.

 فروش لیفتراک و مدیریت هزینه ها

یکی از دلایلی که باعث می شود مدیران یا سایر افراد برای فروش لیفتراک اقدام کنند، مدیریت هزینه های کسب و کار است. مدیریت هزینه ها را از دو جنبه می توان در این قسمت بررسی کرد؛ برخی افراد با فروش لیفتراک قصد دارند یک دستگاه ارزان تر خریداری کنند تا به این وسیله بتوانند مقداری از پول خود را پس انداز کرده یا برای امر دیگری اختصاص دهند. هدف برخی دیگر از متقاضیان فروش این تجهیزات، کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری لیفتراک است. اگر یک دستگاه لیفتراک در مدت زمان معینی، هزینه های زیادی را به منظور تعمیرات و بازرسی به کاربر تحمیل کند، نگهداری آن از نظر مالی، مقرون به صرفه نمی باشد، لذا مالکان این لیفتراک ها تصمیم می گیرند دستگاه خود را بفروشند.

فروش لیفتراک

تعیین قیمت در فروش لیفتراک

پارامترهای مختلفی بر روی قیمت فروش لیفتراک تأثیر دارند. این پارامترها را می توان به پنج دسته اصلی تقسیم بندی نمود. عوامل مؤثر در قیمت لیفتراک عبارتند از:
•    ظرفیت عملیاتی و قدرت بالابری لیفتراک (هر چه ظرفیت عملیاتی لیفتراک بیشتر باشد و بتواند بار را تا ارتفاع بیشتری بالا ببرد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود)
•    نوع برند تولید کننده لیفتراک (برندهای خارجی معتبر و جهانی از لحاظ قیمت، گران تر هستند)
•    سوخت لیفتراک (انواع لیفتراک های برقی به دلیل اینکه از منبع باتری تغذیه می کنند و هزینه های شارژ باتری برای آن ها محاسبه می شود، در مقایسه با لیفتراک های دیزلی و احتراقی، گران تر هستند)

•    نوع لاستیک های به کار رفته در لیفتراک ها (پنوماتیک – معمولی) ؛ (لاستیک های پنوماتیک برای کار در فضای آزاد و حرکت روی سطوح ناهموار طراحی شده اند و قیمت بالاتری دارند؛ لاستیک های معمولی برای فضای داخلی انبارها مناسب هستند و قیمت کمتری دارند)
•    هزینه های تعمیرات، نگهداری و گارانتی لیفتراک (اگر از لیفتراک ها در طول روز، بیش از 4 ساعت استفاده کنید، تمام هزینه های تعمیرات و نگهداری این دستگاه ها به نسبت کارکرد آن ها افزایش می یابد)

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا