021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مراکز مهم خرید لیفتراک دوو دوسان

مراکز مهم خرید لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2003

ارزنده ترین ویژگی لیفتراک دوو دوسان ؟

خرید لیفتراک دوو دوسان بهره وری شما را افزایش داده و باعث سودآوری فعالیت شما می شود. این نوع لیفتراک قیمت ارزان و نیز مقرون به صرفه دارد و مصرف کنندگان می توانند با حداقل هزینه آن را خریداری کنند. از مهمترین خصوصیات برند دوو دوسان می توان به پشتیبانی همه روزه این شرکت از لیفتراک ها و سایر محصولات تولیدی اشاره کرد که در کنار ضمانت نامه معتبر این شرکت به تمامی خریداران ارائه می شود.

لیفتراک های دوو دوسان ویژگی ها ارزنده زیادی دارند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حمل بار از ۱ تن تا ۳۰ تن به بالا
  • امکان گذاشتن و برداشتن بار تا  ارتفاع ۳ متر
  • کاهش هزینه های اولیه و نیز ثانویه با افزایش بهره وری
  • ترمزهای دیسک با کیفیت خنک شده با روغن
  • تنوع گسترده لیفتراک های تولیدی در مدل ها و رنگ ها
  • پیروی از فناوری AC در تمام مدل های برقی لیفتراک
  • داشتن موتور و گیربکس ، قدرتمند،  قابل اعتماد و اثبات شده
  • انتشار کمترین میزان آلودگی زیست محیطی در مدل های دیزلی و به خصوص برقی
  • خرید لیفتراک دوو دوسان با ارزان ترین قیمت
  • پشتیبانی شرکت از تمامی محصولات و دادن ضمانت نامه معتبر

با خرید لیفتراک دوو دوسان به تمامی این مزیت ها دسترسی خواهد داشت و مهمتر از آن بهره وری شما به طور فزاینده ای افزایش خواهد یافت. اگر به شتاب بالا و جابجایی ایمن کالاهای خود احتیاج دارید، لیفتراک های دوو دوسان می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت شما باشد.

لیفتراک دوو دوسان

از زمان تولید اولین لیفتراک شرکت دوو دوسان در کره در سال ۱۹۶۸، بخش لیفتراک برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان برای تهیه و خدمات با کیفیت مواد، تعیین شده است تا مشتریان بتوانند از هر کجای جهان به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

شرکت دوو دوسان تمام لیفتراک های خود را برای ارائه ساده، قدرتمند و کارآمد و همچنین راحتی اپراتور و سازگاری با محیط زیست طراحی می کند که به شما کمک می کند از سرمایه خود بیشترین بهره را ببرید. در نتیجه سود زیادی را در فعالیت خود به دست می آورید. شما ضمن خرید لیفتراک دوو دوسان از این شرکت بزرگ می توانید سایر قطعات مورد نیاز خود را نیز به قیمت مناسب از نمایندگی های فروش این شرکت خریداری کنید.

 

نحوه خرید لیفتراک دوو دوسان؟

برای خرید لیفتراک دوو دوسان بهتر است به نمایندگی و یا فروشگاه های معتبر عرضه کننده این محصول در سراسر کشور مراجعه کنید تا با کمترین میزان قیمت بتوانید لیفتراک مورد نظر خود را خریداری کنید. شرکت دوو دوسان اکنون لیفتراک های خود را به بیش از ۹۰ کشور جهان عرضه می کند و به عنوان یک منبع مورد علاقه بسیاری از کاربران در جهان شناخته می شود.

این شرکت اکنون بخشی از یک سازمان ۱۲ میلیارد دلاری است که در سراسر جهان گسترش یافته است. و علاقه مندان می توانند محصولات این شرکت  را حتی در ایران با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خریداری کنند.

انواع لیفتراک

http://doosanflt.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا