021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2757

برای آگاهی از چگونگی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو بهتر است در ابتدا با قطعات مختلف این لیفتراک ها آشنا شد تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای این قطعات با آشنایی و بررسی این قطعات بتوان آن قطعه را تعمیر کرد. لیفتراک های کوماتسو به طور کلی دارای اجزای بسیار زیادی می باشند که هر کدام کاربرد خود را دارند و در ادامه به بررسی مهم ترین این قطعات خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین قطعه های یک لیفتراک موتور آن می باشد که معمولا موتور لیفتراک های مربوط به شرکت کوماتسو از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قطعه دیگر لیفتراک ها گیربکس آن می باشد که هم به صورت دستی و هم خودکار وجود دارد و در حال حاضر بیشتر گیربکس ها به صورت خودکار کار می کند. معمولا تعمیر گیربکس های دستی نسبت به نوع خودکار آن راحت تر می باشد و تعمیر گیربکس های خودکار به تخصص بیشتری احتیاج دارد.

دکل های لیفتراک یکی دیگر از قطعات مهم است در انواع و مدل های مختلف 2 کشو، 3 کشو و 4 کشو وجود دارد و همچنین در دو نوع تک جک و دو جک در بازار موجود می باشد. به طور کلی قطعات برقی لیفتراک ها که شامل چراغ جلو، سنسور، بوق، آینه جانبی، چراغ گردان، دینام استارت و... می شود.

قطعه های دیگر این لیفتراک مربوط به قطعات بدنه می باشد که خود شامل مواردی مثل شاسی لیفتراک، اتاق راننده، فرمان، آمپر، صندلی، پمپ هیدرولیک، اگزوز، رینگ و... می شود.

قطعه مهم دیگر که می توان به آن اشاره کرد فن لیفتراک می باشد که در مدل ها مختلف مکنده و دمنده موجود می باشد. به طور کلی پیستون، سوپاپ دود، انژکتور، سرسیلندر، پمپ گازوئیل، فنر، باتری، لاستیک، تسمه دینام، شمع موتور، خار پیستون، کاسه نمد و... از دیگر اجزای لیفتراک کوماتسو می باشد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

تعمیر لیفتراک

مراکز و نمایندگی مختلف کوماتسو در سراسر ایران برای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو وجود دارد که به صورت تخصصی برای ارائه خدمات آماده می باشند که در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای لیفتراک شما می توانید با مراجعه به این مراکز لیفتراک خود را تعمیر نمایید.

با مراجعه به این مراکز در صورت خرابی و به وجود آمدن مشکل برای قطعه های لیفتراک در صورت تعمیر توسط متخصصان به بهترین شکل تعمیر می گردد و در صورتی که امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد با قطعه های اصل تعویض می گردد و مشتریان با خیال راحت می توانند از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل کنند.

همچنین در صورت به وجود آمدن مشکل و عدم مراجعه به این مراکز می توانید از خدمات سیار برای تعمیر لیفتراک خود بهره ببرید که در این صورت تیم های سیار در اسرع وقت با استفاده از خودرو های مجهز و همچنین افراد متخصص در این زمینه آماده خدمت رسانی می باشند.

تعمیر هر یک از این قطعات متخصص مخصوص به خود را دارد و برای انجام این کار از مهندسین الکترونیک که دوره های کامل آموزشی را طی کرده باشند استفاده می شود. همچنین برای پیدا کردن مشکل لیفتراک ها از ابزار آلات دقیق استفاده می شود تا به وسیله آن تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو به بهترین شکل انجام پذیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا