021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک تی سی ام (TCM)، دستگاه هایی ایده آل برای آینده کسب و کارها

لیفتراک تی سی ام (TCM)، دستگاه هایی ایده آل برای آینده کسب و کارها
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4726

لیفتراک تی سی ام (TCM)، مدل های خاصی از دستگاه های انبارداری هستند که از نظر طراحی، مهندسی ساخت، تولید قطعات و مشخصات فنی در رتبه بسیار عالی قرار گرفته اند. این لیفتراک ها برای حمل و نقل کالا در قسمت های مختلف در صنایع به کار می روند.

در ساخت و تولید انواع لیفتراک های تی سی ام از بهترین فناوری‌ها و مواد مرغوب استفاده شده است.

متخصصان طراحی و تولید لیفتراک ها در شرکت تی سی ام، تجربه و مهارت کافی در ساخت تجهیزات و ماشین آلات دارند؛ به این ترتیب، تمام محصولاتی که در این شرکت تولید شده اند راندمان عملکردی بالایی داشته و بیشتری ایمنی و سرعت مناسب بارگیری را برای صنایع فراهم می کنند.

افرادی که در جستجوی خرید یک لیفتراک مناسب و کارآمد برای کسب و کار خود هستند می توانند در مورد لیفتراک تی سی ام بیاندیشند.

با خرید لیفتراک تی سی ام، قطعاً مدیران قادر خواهند بود بازدهی و بهره وری شرکت را بالا برده و ایمنی محیط کار و همچنین کارکنان را تأمین کنند.

انواع لیفتراکهای تی سی ام برای کار در شرایط محیطی متفاوت نظیر دمای بالا، سرما، زمین های ناهموار، انبارهای سربسته و همچنین فضاهای آزاد طراحی شده اند.

انواع لیفتراک تی سی ام با ظرفیت بارگیری ۶ تا ۱۰ تن برای حمل کالا در فضاهای آزاد نظیر بندرها اسکله‌ها مناسب هستند.

قیمت لیفتراک تی سی

قیمت لیفتراک تی سی با توجه به مدل لیفتراک، مشخصات فنی، ویژگی های عملکردی و ظرفیت بارگیری آن تعیین می شود. کسب و کارهایی که روزانه با تناژ بالای بار سر و کار دارند از مدل لیفتراک تی سی ام با ظرفیت بارگیری بیش از ۱۰ تن استفاده می کنند.

لیفتراک تی سی ام

کسب و کارهایی که تصمیم دارند در فضای سربسته عملیات بارگیری و حمل کالا را انجام دهند می توانند از انواع لیفتراک تی سی ام با تناژ پایین استفاده کنند؛ آنچه تعیین کننده قیمت نهایی لیفتراک است در حقیقت، نیاز صنایع به خرید یکی از مدلهای لیفتراک تی سی ام می باشد.

خرید لیفتراک تی سی ام، یک راهکار مناسب برای کسب و کارهای نوپا

با توجه به مواردی که در قسمت قبلی ذکر کردیم انواع لیفتراکهای تی سی ام با ظرفیت بارگیری بیش از پنج تن در حال حاضر در صنایع کسب و کارهای بزرگ و گسترده برای حمل و نقل کالا استفاده می شود؛

این در حالی است که لیفتراک های برقی تی سی ام با ظرفیت بارگیری کمتر از پنج تن برای صنایع و کسب و کارهای محدودتر مناسب هستند؛ این لیفتراک ها ابعاد کوچک تری دارند اما موتور بسیار قدرتمندی دارند.

علاوه بر لیفتراک تی سی ام، سایر تجهیزات انبارداری مانند استاکرها، ریچتراک، پالت تراک و بالابر نیز در این شرکت تولید می شوند. استفاده از هر یک از ماشین های انبارداری با توجه به نیاز مشتریان تعیین می گردد.

در بیان کیفیت محصولات شرکت لیفتراک تی سی ام همین بس که بگویم طراحی بسیار زیبا از نظر ظاهر دستگاه و همچنین اجرای دقیق و استاندارد تمام قسمت های داخلی و خارجی دستگاه، این محصولات را به طور ویژه، قابل مقایسه با سایر رقبای خود به بازار معرفی کرده است.

اگر مدیر یک شرکت یا صنعت هستید و تصمیم دارید برای خرید لیفتراک تی سی ام اقدام کنید پیشنهاد می کنیم این کار را حتماً از طریق نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک در کشور پیگیری کنید.

کارشناسان "شرکت آلفا ماشین" به عنوان متخصصان در این حوزه آماده ارائه خدمات مشاوره خرید لیفتراک، تامین دستگاه و همچنین پشتیبانی مشتریان می باشند. رضایتمندی مشتریان و ارائه محصولات مرغوب، مهمترین هدف این شرکت است.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا