021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - فروش لیفتراک محبوب کوماتسو

فروش لیفتراک محبوب کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1755
برچسب ها

چرا کوماتسو محبوب خریداران است؟

کارخانه کوماتسو محصولات متعددی تولید می‌کند و یکی از آنها لیفتراک کوماتسو است. در تمامی‌ محصولاتی که این شرکت برای مشتریان خود عرضه می‌کند، قابلیت اطمینان و کیفیت در سطح بالایی ارائه می‌شود. برند کوماتسو از آغاز تاسیس خود تا به امروز محصولات متعددی را در زمینه‌های صنعتی تولید کرده است.

ماشین آلات معدنی، ساختمانی و خاکبرداری از جمله تولیدات مهندسی این شرکت معروف هستند. البته تولیدات لیفتراک در این شرکت از حدود ۷۸ سال پیش آغاز شده است. سال ۱۹۴۵ میلادی کوماتسو تولیدات لیفتراک را در کانون توجه خود قرار داده و توانسته بخش عمده فروش لیفتراک در سراسر جهان را به محصولات خود اختصاص دهد.

در حال حاضر شرکتی که از شهر کوماتسو ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد، در اکثر نقاط جهان نمایندگی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه محصولات آن برای کارخانجات و مصارف خود هستند. این برند معتبر در حال حاضر ۲۵ کارخانه در سطح جهان دارد و به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ جهان شناخته می‌شود. اگر واقعاً دغدغه خرید یک لیفتراک با کیفیت را دارید، باید به دنبال لیفتراک‌های کوماتسو باشید. در ادامه در مورد ویژگی‌های فنی آنها توضیحات بیشتری را خدمت شما بیان خواهیم کرد.

فروش لیفتراک محبوب کوماتسو

آشنایی با مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو

لیفتراک کوماتسو در انواع مختلفی در جهان تولید می‌شود. طبیعتاً وقتی یک محصول تنوع زیادی داشته باشد، از مشخصات گوناگونی برخوردار است و نمی‌توانیم ویژگی‌های واحدی برای همه آنها عنوان کنیم. خوب است بدانید که به طور کلی این لیفتراک‌ها را در سه دسته لیفتراک‌های برقی، دوگانه سوز و دیزل تقسیم بندی می‌کنند.

برای اینکه با ویژگی‌های چند نمونه از لیفتراک‌های کوماتسو بیشتر آشنا شوید، برخی از آنها را با هم بررسی می‌کنیم. برای اولین گزینه به سراغ 2023 KOMATSU FG18HT-20 که جدیدترین تولید این شرکت می‌باشد می‌رویم. این محصول همانگونه که از نام آن پیداست در سال ۲۰۲۳ تولید شده و از سیستم سوخت LPG بهره می‌برد. این لیفتراک از قدرت بارگیری ۴۸ اینچ برخوردار است و گارانتی ۲۴ ماه دارد. Lot # 11655 - 2000 KOMATSU FG25STLP-12 از دیگر محصولات این شرکت است که تولید سال ۲۰۰۰ بوده و در دسته بندی FG25STLP-12 قرار می‌گیرد.

طول چنگال‌های این ماشین ۴۵ اینچ است و ظرفیت بار ۴ هزار پوند دارد. حداکثر ارتفاع بالابر آن ۲۰ فوت بوده و بین دو محور آن ۴۵ اینچ است. موتور این لیفتراک محبوب کوماتسو ۶۵ اسب بخار قدرت دارد. این لیفتراک در میان پرفروش‌ترین لیفتراک‌های کوماتسو در سال‌های گذشته بوده است و با وجود اینکه بیست و سه سال از عمر آن میگذرد کماکان محبوبیت زیادی در بازار دارد و بسیاری از کارخانجات به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به سراغ این محصول می‌روند

این لیفتراک در حال حاضر تنها ۳۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد، در حالیکه لیفتراک 2023 KOMATSU FG18HT-20 از ارزش ۳۶,۵۰۰ دلاری برخوردار است. به همین دلیل هم بسیاری از کارخانجات برای خرید یک محصول استاندارد به سراغ محصول قدیمی‌تر می‌روند. هم هزینه کمتری پرداخت می‌کنند و هم یک محصول با کیفیت در اختیار دارند. هر چند پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید چند نمونه از لیفتراک‌های کوماتسو داشته باشید، ترکیبی از محصولات قدیمی ‌و جدید را خریداری کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا