021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای خرید لیفتراک برای مبتدی ها؛ چگونه یک لیفتراک مناسب خریداری کنیم؟

راهنمای خرید لیفتراک برای مبتدی ها؛ چگونه یک لیفتراک مناسب خریداری کنیم؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7389

خرید لیفتراک برای آن دسته از افرادی که برای اولین بار متقاضی تهیه این دستگاه ها هستند، کار نسبتاً پیچیده ای خواهد بود.

اگر شما هم جزو این افراد هستید و اکنون در صدد خرید یک لیفتراک مناسب برای کسب و کار خود می باشید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

اهمیت صرفه جویی در هزینه ها در خرید تجهیزات انبارداری ما را بر آن داشت تا در این مورد، نکات مهم و کاربردی را بخصوص برای افراد مبتدی بیان کنیم.

به شما اطمینان می دهیم چنانچه ما را همراهی نمایید، اطلاعات مفیدی را در زمینه خرید لیفتراک به دست آورید.

مبتدیان یا مدیرانی که به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات اولیه وارد فروشگاه لیفتراک می شوند با انبوهی از سوالات و ابهامات در مورد این دستگاه ها رو به رو هستند.

قطعاً آن ها نیاز دارند سوالات زیادی را از کارشناسان بپرسند، مفاهیم اساسی را بیاموزند، قیمت ها را مقایسه کنند و در نهایت یک لیفتراک را خریداری کنند.

شاید اکنون زمان آن رسیده است تا با آموختن آنچه در خرید لیفتراک به آن نیاز دارید، در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده و به درستی قدم بردارید.

 

قبل از خرید لیفتراک، انتظارات خود را مشخص کنید

 

خرید لیفتراک، پیچیدگی های خاص خود را دارد اما می تواند راهکار مناسبی برای سرعت بخشیدن به فرآیند بارگیری و حمل کالا در صنایع مختلف باشد.

به یاد داشته باشید که خرید لیفتراک نامناسب، تنها موجب هدر رفتن بودجه و وقت خواهد شد. بهترین لیفتراک، دستگاهی است که با نوع کاربری شما متناسب باشد؛ اگر به این شیوه، دستگاه را خریداری کنید، پول بیشتری ذخیره می کنید، تولید را افزایش داده و از هدر رفتن زمان نیز جلوگیری می کنید.

در این قسمت با نکات مهم در خرید یک لیفتراک آشنا خواهیم شد.

*نیاز دارید اطلاع دقیقی از تجهیزات و ملزومات داشته باشید. هنگام خرید لیفتراک با مدل های متنوعی از برندها در بازار مواجه می شوید.

در رتبه اول، باید سعی کنید فهرستی از آنچه اهمیت دارد تهیه کنید. سوالات زیر می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این موارد دقت داشته باشید.

  • بار تا چه ارتفاعی باید بالا برده شود؟
  • لیفتراک در چه وسعتی استفاده می شود؟ انبار سربسته یا فضای آزاد؟
  • طول و عرض مسیر حرکت لیفتراک چقدر است؟
  • مدت زمان کارکرد لیفتراک، چند ساعت در طول یک روز است؟
  • تایرهای لیفتراک باید از چه نوع باشند؟
  • آیا برای کار با لیفتراک به الحاقیه ها و لوازم جانبی نیاز دارید؟
  • آیا به خدمات آموزشی اپراتور لیفتراک یا تعمیرات و بازرسی نیاز دارید؟

 

*تصمیم بگیرید خرید لیفتراک نو برای شما مهم است یا تهیه لیفتراک کارکرده. قانون اصلی در مورد خرید لیفتراک به شما می گوید اگر از لیفتراک در طول یک روز، بیش از 4 ساعت کار می کنید باید حتماً یک لیفتراک نو خریداری کنید. فاکتورسازی هزینه های تعمیرات و نگهداری لیفتراک، در طولانی مدت برای شما مفید خواهد بود.

*برای خرید لیفتراک، نیاز دارید اطلاعات دقیقی از برندها و نمایندگی های فروش تهیه کنید. به طور انفرادی یا با همکاری یک شریک کاری می توانید برای خرید لیفتراک اقدام کنید. البته در بسیاری موارد شاید خریداران لیفتراک به دنبال یافتن لیفتراک ارزان قیمت باشند، اما این نکته نیز اهمیت دارد که قطعات یدکی به راحتی تأمین شوند و دوره های بازرسی یا تعمیرات لیفتراک با سهولت قابل دسترسی باشند. معمولاً نمایندگی های فروش لیفتراک، تمام این خدمات را برای خرید انواع لیفتراک در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

 

 

چند راهکار سریع برای خرید لیفتراک ایده آل

 

  • برند معتبر و مطمئن را بیابید
  • در مورد هدف خود از خرید لیفتراک، فکر کنید (یک همکار یا دوست می تواند در این زمینه به شما کمک کند)
  • لیفتراک با چه منبع تغذیه مورد نظر شما است (در مورد سوخت لیفتراک به خوبی بیاندیشید)
  • برای لیفتراک، یک اپراتور ماهر و حرفه ای به کار گیرید
  • در مورد بودجه خرید لیفتراک فکر کنید

 

5 مورد از بزرگ ترین اشتباهات در خرید لیفتراک

 

هنگام خرید لیفتراک مناسب، اطلاعات زیادی وجود دارند که باید از آن ها آگاهی داشته باشید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید چرا کسی به شما در مورد اشتباهات خرید، هشدار نمی دهد یا شما را راهنمایی نمی کند؟! در این قسمت می توانید برخی از اشتباهات خریداران لیفتراک را مطالعه کنید.

1-خرید لیفتراک، تنها با توجه به قیمت: توجه به خرید لیفتراک با قیمت بسیار ارزان تر، بزرگ ترین اشتباه افراد مبتدی است. قبل از اینکه به قیمت توجه کنید باید عوامل دیگری را در نظر داشته باشید.

2-عدم کار با لیفتراک قبل از خرید: هر زمان که تصمیم گرفتید یک لیفتراک خریداری یا اجاره کنید، شرایط را باید به دقت بررسی نمایید. حتماً لازم است یک روز با لیفتراک کار کنید تا از عملکرد آن اطلاع پیدا کنید.

3-خرید نکردن از نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک: خرید لیفتراک را حتماً توسط مراکز نمایندگی معتبر فروش این دستگاه ها انجام دهید. در غیر این صورت، تمام خدمات پشتیبانی، سرویس لیفتراک یا تأمین قطعات را از دست می دهید و در نتیجه، هزینه های بیشتری باید بپردازید.

4-در نظر نگرفتن هزینه های کل لیفتراک: خرید لیفتراک، سرمایه گذاری در کسب و کار است اما در این راه باید هزینه ها از ابتدای راه تا هزینه های جانبی در نظر گرفته شوند.

5-عدم برنامه ریزی برای نگهداری از لیفتراک: داشتن یک برنامه دقیق و منظم در کار با لیفتراک، آموزش اپراتور، بازرسی و نگهداری، عامل مهم موفقیت در خرید لیفتراک به شمار می رود. این کار، طول عمر لیفتراک شما را افزایش می دهد و موجب ارتقای راندمان تولید و بهره وری شما خواهد شد.

 

سخن پایانی

خرید لیفتراک برای افراد مبتدی و بدون دانش تخصصی، کاری بس دشوار است اما اگر به طور اجمالی، نکاتی که در فوق ذکر شدند مورد توجه قرار گیرند تا حد زیادی مشکلات انتخاب یک لیفتراک مناسب مرتفع خواهند شد.

در پایان مجدداً تأکید می کنیم کسب اطلاعات از افراد متخصص و باتجربه را در زمینه خرید لیفتراک فراموش نکنید. شرکت های معتبر و نمایندگی های فروش لیفتراک، بهترین راهنما برای شما خواهند بود.

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا