021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک اشتیل

خرید لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4671

لیفتراک اشتیل، یکی از برندهای تولید کننده لیفتراک در اروپا است. ساختمان این شرکت صنعتی در آلمان واقع شده است. این شرکت آلمانی، تولید کننده برتر ماشین آلات و تجهیزات انبارداری در اروپا به شمار می رود. نزدیک به یک قرن است که استیل در زمینه تولید لیفتراک در حال فعالیت می باشد. تمام دستگاه های تولیدی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته است با نمونه های آمریکایی و چینی معتبر رقابت کند.
 تنها تفاوت این لیفتراک ها با مدل های لیفتراک های برندهای دیگر این است که ظرفیت بارگیری لیفتراک اشتیل، محدود است. این لیفتراک ها می توانند بارها را با وزن 1 تن تا 8 تن جابه جا نمایند؛ به عبارت دیگر، حداکثر میزان حمل بار با لیفتراک اشتیل، 8 تن است.

انواع لیفتراک اشتیل

شرکت اشتیل، دو مدل اصلی لیفتراک برقی و دوگانه سوز را تولید می کند. این لیفتراک ها معمولاً به وزن های متنوعی دسته بندی می شوند. دسته بندی لیفتراک های اشتیل بر مبنای ظرفیت بارگیری آن ها انجام می شود. لیفتراک هایی که می توانند وزن های کمتر از 3 تن را جابه جا کنند، معمولاً با نام لیفتراک های سبک وزن شناخته می شوند. دسته دوم از این تقسیم بندی، لیفتراک هایی هستن که از 3 تا 8 تن بار را جابه جا می کنند؛ این لیفتراک دارای عدد 60 و 70 در پسوند نامگذاری می باشند.

امکانات و قابلیت های لیفتراک های اشتیل

لیفتراک های اشتیل در دو نوع اصلی لیفتراک برقی و لیفتراک گازی، تولید و روانه بازار شده اند. این مدل از لیفتراک ها دارای امکانات کاملی هستند و هم در فضاهای سربسته و انبارهای کوچک و هم در محیط های آزاد مورد استفاده قرار می گیرند.
یکی از ویژگی های برجسته و مهم لیفتراک اشتیل، مقرون به صرفه بودن دستگاه از تمام جوانب اقتصادی، زیست محیطی و راندمان کارکرد آن است. این مدل لیفتراک ها، آلودگی صوتی بسیار کمی تولید می کنند. امکانات اتاقک راننده لیفتراک، کامل بوده و راننده به راحتی می تواند عملیات بارگیری را انجام دهد. این لیفتراک ها دارای حداقل هزینه های تعمیرات و نگهداری هستند.
موتور لیفتراک اشتیل بسیار پر قدرت عمل می کند و از این جهت راندمان بارگیری را افزایش می دهد. این دستگاه در تمام سطوح، قابلیت حرکت را دارد. اپراتور لیفتراک می تواند با آن تا مدت زمان بسیار طولانی کار کند، بدون آنکه از کارایی آن کاسته شود.

نکات ضروری در رابطه با خرید لیفتراک اشتیل

برای انکه بتوانیم یک دستگاه لیفتراک صفر خریداری کنیم، باید تمامی ویژگی های انواع مدل لیفتراک برقی و گازی را مورد بررسی قرار دهیم. قیمت لیفتراک اشتیل به عوامل مختلفی نظیر وزن لیفتراک، ابعاد دستگاه، حداکثر وزن بارگیری توسط لیفتراک و ... بستگی دارد. اینکه چه مدلی از لیفتراک اشتیل را می خواهیم خریداری کنیم بستگی به امکانات کارخانه و شرایط حمل و نقل بار و همچنین مساحت انبار دارد. به طور کلی، بهترین روش برای خرید لیفتراک اشتیل، مراجعه به یکی از نمایندگی های معتبر فروش این لیفتراک ها در کشور و استفاده از خدمات مشاوره خرید می باشد.

خرید لیفتراک اشتیل قسمت دوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا