021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3850

یکی از عوامل ایجاد مشکل در انواع لیفتراک ها وارد کردن فشار بیش از حد به آن ها است. لیفتراک ها با ساخت مختلف دارای ویژگی های متفاوتی هستن که متاسفانه به دلیل سهل انگاری با مشکلاتی روبرو می شوند. هایستر به دلیل قدرت بالایی که دارد بسیار مورد استفاده جهت انجام کارهای سنگین قرار می گیرد.

مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر در ایران با ارائه ی انواع خدمات به شما هر گونه مشکل پیش آمده را برای شما برطرف خواهد کرد. ما به شما تاکید می کنیم که چنانچه لیفتراک شما دچار مشکل شد آن را به یک مرکز تعمیرات تخصصی انتقال دهید تا به بهترین نحو تعمیر روی آن صورت گیرد.

علت تعمیرات لیفتراک

معمولا استفاده ی نادرست از لیفتراک، فشار وارد کردن بیش از حد به آن ها و همچنین عدم سرویس به موقع موجب بروز مشکلاتی در انجام کارهای این ماشین می شود. وارد کردن فشار بیش از حد به پالت لیفتراک قطعا این ماشین را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. بار کردن اضافه بر روی لیفتراک موجب فشار آوردن به بالابر شده وطبعا در عملکرد موتور نیز مشکلاتی را ایجاد می کند.

یکی دیگر از مشکلات برای لیفتراک عبور از روی رمپ است. وجود گرد و خاک، استفاده در مکان های نامناسب و استفاده از لیفتراک در مکان های تنگ و باریک از دیگر عوامل خرابی لیفتراک است. گاهی به حدی مشکلات زیاد است که انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر نیز پاسخگو نخواهد بود. بهترین کار این است که در استفاده از لیفتراک همواره دقت را چاشنی کار خود کنید.

 ارائه ی خدمات لیفتراک هایستر

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

چنانچه لیفتراک شما با مشکل مواجه شد با مراجعه به یک مرکز تعمیرات تخصصی از انجام تعمیرات به صورت تخصصی و تحت نظر افراد متخصص اطمینان حاصل کنید. ما در این مرکز به پشتوانه ی چندین سال تجربه و با حضور افراد متخصص و تکنسین ها و همچنین بهره بردن از قطعات اورجینال لیفتراک ها به شما بهترین خدمات را ارائه می دهیم. بخشی از فعالیت های ما در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر عبارتند از:

- بررسی تخصصی لیفتراک هایستر در انواع مختلف

- تعمیر انواع لیفتراک های هایستر زیر نظر افراد متخصص

- بهره بردن از قطعات اورجینال این لیفتراک ها برای تعویض قطعات

- تعمیر سیستم برق لیفتراک های برقی هایستر

- تعویض و تعویض قطعات LPG در لیفتراک های گازسوز و دوگانه سوز

همچنین ما در این مرکز انواع خدمات جانبی و همچنین خدمات در جهت حفظ و نگهداری لیفتراک های هایستر را ارائه می دهیم. بخشی از این خدمات عبارتند از تعویض روغن انواع لیفتراک های هایستر، ارائه ی لاستیک برای لیفتراک های هایستر، تعویض فیلتر لیفتراک و سایر خدماتی که ممکن است شما نیاز داشته باشید.

سخن پایانی

فناوری مورد استفاده در ساخت لیفتراک های هایستر بسیار منحصر به فرد است. از این رو تعمیر آن نیز باید تحت نظر یک فرد متخصص انجام پذیرد. آلفا ماشین، مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر برای شما تمام خدمات تعمیر و تعویض قطعات لیفتراک هایستر را انجام می دهد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا