021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

مرکز نمایندگی لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2981

اگر مشغول کار در حوزه ی لیفتراک هستید تاکنون نام دوسان را شنیده اید. شرکت دوسان با همکاری با کمپانی بزرگ دوو هم اکنون مشغول به طراحی و عرضه ی باکیفیت ترین لیفتراک ها در بازار هستند. مرکز نمایندگی لیفتراک دوو دوسان (آلفا ماشین) با ارائه ی انواع لیفتراک های این کمپانی به شما خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه می دهد. دوو دوسان لیفتراک های خود را با بالاترین کیفیت، قیمت مناسب و همچنین هزینه ی نگهداری پایین هم اکنون به دست کاربران می رساند. دوو دوسان نیز به مانند سایر رقبای خود در این زمینه، انواع لیفتراک ها را با طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه می کند.

شما عزیزان باید لیفتراک را مطابق با خواسته و نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

معرفی دوو دوسان

در سال 1896 در کشور کره جنوبی عده ای از افراد وارد در ساخت تجهیزات صنعتی تصمیم گرفتند که بنای شرکت دوسان را پایه گذاری کنند. این شرکت که به عنوان یک شرکت چند ملیتی شناخته می شد در ساخت ماشین آلات صنعتی، ساختمان سازی و تجاری مشغول به فعالیت شد. سرانجام در سال 1968 این شرکت تصمیم به ساخت اولین لودر را گرفت. پیشرفت این کمپانی به گونه ای بوده که هم اکنون حدود 41 هزار نفر در سرتاسر جهان در 38 شرکت تولیدی این کمپانی مشغول به فعالیت هستند. هم اکنون دوو دوسان در زمینه های متعددی همچون تهیه تجهیزات ساختمانی، ماشین آلات صنعتی، ساخت دستگاه های آب شیرین کن، تجهیزات دفاعی، خانه ها، تجهیزات پردازش مواد شیمیایی و ساخت موتورهای صنعتی مشغول به فعالیت است.

خدمات نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

رسیدن به این رتبه در بازار امروز با تلاش های بی وقفه ی چندین ساله توسط کارکنان کمپانی دوو دوسان به دست آمده است. وجود 500 نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در سراسر جهان نشان می دهد که این کمپانی توجه بسیاری به خدمات پس از فروش محصولات خود دارد. وجود ین نمایندگی ها در شهرهای مختلف موجب می شود که کاربران با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید محصولات این کمپانی کنند.

لیفتراک دوو دوسان

آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک دوو دوسان خدماتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته که به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

- خرید لیفتراک های نو و کارکرده دوو دوسان در انواع مختلف

- فروش لیفتراک های مختلف دوو دوسان با شرایط اقساطی

- بهره مندی کاربران از خدمات فروش و پس از فروش

- دادن مشاوره به کاربران برای انتخاب لیفتراک مورد نیاز

- دادن آموزش برای نگهداری و کار با لیفتراک ها

همچنین این نمایندگی تمام نیازهای جانبی این نوع ماشین نظیر تعویض روغن، تعویض فیلتر، رفع مشکل سیستم برق لیفتراک های برقی و سایر موارد مورد نیاز را برای کاربران ارائه خواهد داد.

سخن پایانی

لیفتراک های دوو دوسان با بالاترین کیفیت و مجهز به سیستم GSS، هدایتگر مقاوم و ترمزهای دیسکی در بازار جهانی عرضه می شوند. برای خرید لیفتراک دوو دوسان می توانید با مراجعه به آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک دوو دوسان از خدمات ویژه ی این نوع لیفتراک بهره مند شوید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا