021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نحوه خرید لیفتراک بائولی از نمایندگی

نحوه خرید لیفتراک بائولی از نمایندگی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3301

خرید لیفتراک بائولی ارزان و با کیفیت؟

خرید لیفتراک بائولی می توان سرعت کار شما را تا صدها برابر افزایش دهد. هر روز از لیفتراک برای جابجایی سریع پالت مواد و محصولات مختلف در انبارها، فرودگاه ها، پایانه های باربری و ... استفاده می شود که البته با امنیت بسیار بالا و سرعت باور نکردنی.

لیفتراک های بائولی خدمات خوبی را برای بسیاری از صنایع فراهم می آورد، این کمپانی بسیار معروف که در سال ۲۰۰۳ در چین تاسیس شد و در سال ۲۰۰۹ توسط گروه KION، رهبر بازار اروپا و دومین تولید کننده بزرگ فناوری های انبارداری در جهان خریداری شد. و اکنون شاهد تولید لیفتراک های بسیار پیشرفته از این برند هستیم.

با مشاهده لیفتراک های بائولی، در نگاه اول کاملاً احساس قدرت و حداکثر کارایی و راحتی به انسان دست می دهد. این شرکت به تازگی از موتور جدید D34 با ظرفیت ۸۵.۸ کیلووات و ظرفیت ۳۴۰۹ سانتی متر مکعب رونماییی کرده است که هنگام رانندگی و جابجایی کالا احساس قدرت بالا به آدم دست می دهد. این موتور به صورت بهینه توسط سیستم انتقال قدرت KION کنترل می شود، و کاملا مطابق با اثرات زیست محیطی طراحی شده است، به طوری که مجهز به سیستم های تصفیه گازهای خروجی است و به طور قابل توجهی از انتشار ذرات آلاینده جلوگیری می کند.

به همین دلیل است که همواره پیشنهاد می کنیم خرید لیفتراک بائولی را در اولویت های اول خود قرار دهید. تا هم سرعت، هم شتاب و هم امنیت را با هم به دست بیاورید. لیفتراک های بائولی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. درست است که افراد حقیقی و کم درآمد توان خرید مدل های جدید و به روز لیفتراک های بائولی را ندارند! اما شرکت های کوچک و نیز کارخانجات خصوصی و دولتی می توانند این محصولات را خریداری کنند.

قبل از خرید لیفتراک بائولی بهتر است اطلاعات کلی درباره مدل های مختلف این شرکت را مطالعه کنید و سپس آنها را با یکدیگر مقایسه کنید، این کار باعث می شود تا شما از روی آگاهی لیفتراک متناسب با نیازتان را خریداری کنید.

 خرید لیفتراک بائولی

ارزنده ترین ویژگی لیفتراک بائولی؟

مهمترین نقطه قوت لیفتراک های بائولی، بخش بالابر آن ها با عملکرد عالی همراه با دقت خوب، است." از طرف دیگر ، راحتی بیشتر هنگام مانور لیفتراک با اهرم های هیدرولیک قابل دسترسی، یک صندلی ارگونومیک و دید عالی در هر جهت، حتی از طریق ستون بالابر، را می توان نقاط قوت لیفتراک های بائولی دانست. این ویژگی ها باعث شده تا خرید لیفتراک بائولی نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.

 از دیگر نقطه قوت لیفتراک های بائولی می توان به مانور با سرعت کم توسط پدال اینچ آن اشاره کرد، پدال اینچ ،نوعی کلاچ هیدرولیکی است که می تواند به تدریج موتور را از گیربکس جدا کندو کار کنترل را تسهیل ببخشد. با این کار حتی عزیمت و تغییر مسیر حرکت هموار انجام می شود. همچنین در صورت لزوم، امکان انتخاب دنده کند با استفاده از یک دکمه ویژه با قابلیت اطمینان از ایمنی هندلینگ بالا در محیط های حساس، نیز امکان پذیر است.

 

https://www.ssents.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا