021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی خرید لیفتراک

بررسی خرید لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1142

معرفی تجهیزات

لیفتراک، ماشینی صنعتی می باشد که برای بلند کردن کالاها و جابه جایی آن ها، در مسیرهای کوتاه، مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک، اولین بار توسط شرکت کلارک و یال، طراحی و ساخته شد و در ابتدای قرن بیستم میلادی، این ماشین صنعتی، رونمایی شد. با شروع جنگ جهانی دوم، استفاده از لیفتراک در انبارها، گسترش پیدا کرد و میزان تولید و خرید لیفتراک، افزایش پیدا کرد.

طبق گزارشات سال 2013 میلادی، میزان تولیدات لیفتراک در دنیا در حدود 944405 دستگاه بوده است که در زمان خودش، ارزشی معادل 30 میلیارد دلار داشته است. این ماشین صنعتی دارای یک دکل، شاخک و محلقات می باشد. لیفتراک تنوع بالایی دارد و در امر حمل و نقل، جابه جایی و انبار کردن کالاها، مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع ماشین صنعتی

تنوع این ماشین صنعتی شامل اشکال مختلف و ظرفیت های مختلف می شود که توسط کمپانی های سازنده، طراحی و اجرا شده است. سوخت مصرفی لیفتراک، بسته به نوع فعالیت و محیطی که قرار است در آن فعالیت بشود، ممکن است یکی از انواع سوخت های فسیلی، گاز یا برق باشد. این نوع ماشین های صنعتی، مناسب ترین دستگاه جهت حمل و نقل کالاها و بارهای سنگین وزن، می باشند. بازدهی و کارایی لیفتراک های صنعتی، بسته به نوع سوخت مصرفی و مورد نیازشان، تعیین می شود.

بررسی خرید لیفتراک

خرید لیفتراک در ایران

برای خرید لیفتراک، می بایست اطلاعات فنی برندهای مختلف را مورد بررسی قرار داد و پس از بررسی مشخصات فنی، اقدام به خرید این نوع ماشین صنعتی، کرد. در ایران، ماشین های صنعتی با تناژی بین 1 تن تا 25 تن، موجود هستند و در صورت لزوم، به سفارش مشتری، مدل های مختلف هم وارد ایران، می شوند. در ایران، انواع لیفتراک های دوگانه سوز، برقی و دیزلی، موجود هستند که در وزن های مختلف و با برندهای مختلف، ارائه شده است.

در هنگام خرید لیفتراک، می بایست مسئله قیمت را پررنگ کرد و بااهمیت بالایی، قیمت ماشین آلات صنعتی را بررسی کرد. توصیه می شود این دستگاه های صنعتی را از فروشنده های تجهیزات انبارداری، خریداری کنید. تجهیزات انبارداری شامل استاکرهای برقی، جک پالت ها، ریچتراک ها، پالت تراک های برقی و لیفتراک ها، می شود.

برندهای لیفتراک در ایران

برندهای لیفتراکی که در ایران موجود است، شامل برندهایی چون تویوتا، هیوندای، هلی و کوماتسو، می شود. انتخاب برند لیفتراک، بایستی به نحوی باشد که اگر دستگاه به خدمات نیازمند شد، بتوان در صورت نیاز به تعمیرات، به راحتی قطعات و لوازم یدکی را تامین کرد.

فروشنده های مطمئن، مدارکی که اصالت کالا را تضمین می کند را در هنگام فروش، به مشتری خود، تحویل می دهند. یکی از خدمات پس از فروش لیفتراک و سایر ماشین ها و دستگاه های صنعتی، سرویس دوره ای می باشد که بسیاری از فروشندگان، سرویس های دوره ای رایگان را به مشتریان خود، ارائه می کنند.

خرید اقساطی لیفتراک

بسیاری از فروشنده ها، به دنبال خرید اقساطی هستند، نوع فروش در جذب مشتری، اهمیت بالایی دارد. خرید لیفتراک به صورت اقساطی، شرایط ویژه ای نسبت به خرید نقدی، دارد. توصیه می شود، جهت خرید ماشین آلات صنعتی، تنوع برندها را هم مد نظر قرار دهید.

در نگاه کلی تر می توان گفت که قیمت، برند، خدمات پس از فروش، قطعات دستگاه، مشخصات دستگاه، نحوه ی فروش آن، از عوامل موثر در خرید و فروش لیفتراک هستند. جهت خرید می توانید با فروشگاه های معتبر سراسر کشور در تماس باشید و اطلاعات مد نظر خود را استخراج کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا