021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک کوماتسو

بررسی نمایندگی لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2772

 مبدا برند کوماتسو

شرکت تولیدکننده ماشین آلات صنعتی کوماتسو، در کشور ژاپن، واقع شده است. لیفتراک کوماتسو، بعد از ماشین آلات صنعتی کاترپیلار آمریکا، حرف اول را در جهان می زند. شرکت کوماتسو سال 1921 میلادی در کوماتسو ژاپن، راه اندازی شد. امروزه، برند کوماتسو یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده ماشین آلات، محصولات و خدمات متنوع صنعتی، می باشد.

شرکت کوماتسو، علاوه بر این که در تولید ماشین آلات صنعتی، نقش دارد، در تولید انواع ماشین های حمل و نقل، ماشین آلات راهسازی و تجهیزات جانبی ماشین های سنگین، فعال است. دومین تولیدکننده بزرگ ماشین آلات صنعتی در جهان، دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر دنیا، می باشد.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران، توانسته تمام نیازهای صنعتگران را پوشش دهد. نمایندگی های کوماتسو در ایران، علاوه بر این که انواع مدل های لیفتراک را ارائه کرده اند، انواع کامیون های مجهز به بالابر برقی را هم در کنار سایر تجهیزات، به فروش می رسانند.

تمام تولیدات لیفتراک کوماتسو دارای چندین تاییده بین المللی اعم از ISO 9001 Quality Management System و ISO 14001 Environmental Management System، می باشند. تولیدات لیفتراک کوماتسو، شامل لیفتراک های دیزلی، دوگانه سوز و برقی، می باشند که همگی مطابق با استانداردهای جهانی، هستند. کیفیت ساخت تجهیزات صنعتی و ماشین آلات کوماتسو، فوق العاده بالا است و از این رو، همه تجهیزات تولیدشده، بازدهی بالایی دارند.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران

- لیفتراک برقی کوماتسو

یکی از پرکاربردترین انواع لیفتراک کوماتسو در ایران، لیفتراک برقی کوماتسو، می باشد. نیروی این نوع لیفتراک ها، از باطری اسیدی و سربی، تامین می شود که دارای باطری فوق العاده قوی می باشد. موتور لیفتراک برقی کوماتسو، توان بالایی دارد و هیچ گونه آلودگی اضافه ای، تولید نمی کند.

نوع موتور لیفتراک برقی کوماتسو، AC می باشد و با ضریب اطمینان بالا، انرژی مورد نیاز را تولید می کند. راننده لیفتراک برقی کوماتسو، میدان دید وسیعی در هنگام نشستن پشت دکل، دارد. انواع مختلف لیفتراک برقی در نمایندگی لیفتراک کوماتسو، موجود است.

بررسی نمایندگی لیفتراک کوماتسو

- لیفتراک دیزل کوماتسو

لیفتراک دیزل کوماتسو، با هدف بهره وری در صنایع و انبارها و با هدف جابه جایی کردن بارها و کالاها، تولید شده است. این نوع ماشین صنعتی، قابلیت جابه جایی و حمل بارها و کالاهای سنگین وزن را دارد و می تواند در شرایط های محیطی مختلف، فعالیت کند. مقاومت بالای لیفتراک دیزل کوماتسو، زمینه استفاده ی آن را در صنایع مختلف، فراهم کرده است.

موتور لیفتراک دیزل کوماتسو نسبت به موتور لیفتراک بنزینی، پرقدرت است، چرا که ساختار و نوع احتراق درون موتور این نوع لیفتراک ها، با یکدیگر متفاوت هستند. نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران، انواع لیفتراک دیزلی اعم از DX 20/ DX 50، EX 50، FX 20/ GX 20 و JX، را به فروش می رساند.

- لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو

هدف از تولید لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو، فعالیت در فضاهای باز، بوده است ولی گاها هم در فضاهای سربسته بزرگ که دارای تهویه مناسب، می باشد، استفاده می گردد. سوخت موتور لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو، بنزین و گاز می باشد که سوخت گاز مورد نیاز آن، می بایست از نوع گاز مایع LPG، باشد.

یکی از ویژگی های این لیفتراک ها، کاهش مصرف سوخت آن و افزایش بازدهی آن، می باشد. آلودگی ایجاد شده توسط لیفتراک دوگانه سوز، فوق العاده محدود می باشد. لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو، مجهز به صندلی های راحت با ویژگی OSS، می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا