021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

معرفی نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3008

یکی دیگر از خدماتی که ما در آلفا ماشین به شما عزیزان عرضه می کنیم ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند است. این قطعات به موجب استفاده ی گسترده ی شما عزیزان از محصولات این شرکت به شما عرضه می شوند. شرکت سهند به خوبی توانسته در رقابت با تمام شرکت های فعال در این صنعت گوی سبقت را ربوده و با تولید و فروش بیش از 17 هزار لیفتراک در سراسر کشور به عنوان پرفروش ترین شرکت در این زمینه فعالیت کند. لیفتراک نیز به مانند سایر ماشین آلات پس از مدتی و با توجه به استفاده ی مداوم و نامناسب دچار مشکلاتی می شود. از این رو وجود یک نمایندگی برای ارائه ی خدمات این ماشین آلات به شدت حس می شود.

تجهیزات موجود در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

ما در این مرکز سعی کرده ایم به گونه ای عمل کنیم که شما برای رفع مشکلات بوجود آمده ی خود در استفاده از این نوع ماشین به تمام قطعات و تجهیزات دسترسی داشته باشید.

تمام تجهیزاتی که به منظور راه اندازی لیفتراک و حمل و نقل اشیا و اجسام کاربرد دارند در مرکز ما به شما ارائه خواهند شد. تجهیزاتی مانند گیربکس، اکسل، دکل و بالابر، شاخک، تجهیزات کنترلی و تمام قطعاتی که به منظور راه اندازی لیفتراک مورد نیاز است، را به شما عرضه خواهیم کرد.

ارائه ی انواع قطعات برقی و سیستمی برای لیفتراک های الکتریکی، قطعات مربوط به LPG در لیفتراک های گازسوز و سایر قطعات و تجهیزات مورد نیاز در این مرکز به شما عرضه خواهند شد.

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

همانگونه که می دانید شرکت سهند سعی کرده محصولات خود را با بهترین کیفیت و به صورت تخصصی به بازار عرضه کند. از این رو وجود نمایندگی رسمی برای عرضه ی قطعات این شرکت به شدت حس می شود. آلفا ماشین سعی کرده با گرد آوردن تمام تکنسین ها و متخصصین وارد به انجام تعمیرات و تعویض قطعات تمام مشکلات بوجود آمده در این حوزه را رفع خواهد کرد. ما با ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند به صورت گسترده و تحت نظر متخصصین این امر، کوچکترین نگرانی را برای شما بر جای نخواهیم گذاشت.

- ارائه ی انواع قطعات لیفتراک های سهند

- تعمیر تخصصی لیفتراک های دیزلی، برقی و گازسوز

- بررسی مشکلات لیفتراک های سهند زیر نظر متخصصین

- ارائه ی انواع قطعات لیفتراک های گازسوز

- رفع مشکل باتری لیفتراک های برقی

- برطرف کردن مشکلات عمده ی لیفتراک ها نظیر گیربکس، اکسل، هیدرولیک

- ارائه ی مشاوره جهت نگهداری مناسب لیفتراک های سهند

- برطرف کردن مشکل جک و بالابر لیفتراک ها

و همچنین تمام خدمات جانبی مورد استفاده برای لیفتراک های سهند مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر، رفع مشکل برق لیفتراک و تعویض لاستیک لیفتراک ها در این مرکز ارائه خواهد شد.

سخن پایانی

اگر قصد خرید محصولات و قطعات با کیفیت برای لیفتراک ساخته شده توسط شرکت سهند را دارید ما در آلفا ماشین به ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند به شما بهترین خدمات را ارائه می دهیم.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا