صفحه اصلی
021-95119857

معرفی نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

یکی دیگر از خدماتی که ما در آلفا ماشین به شما عزیزان عرضه می کنیم ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند است. این قطعات به موجب استفاده ی گسترده ی شما عزیزان از محصولات این شرکت به شما عرضه می شوند. شرکت سهند به خوبی توانسته در رقابت با تمام شرکت های فعال در این صنعت گوی سبقت را ربوده و با تولید و فروش بیش از 17 هزار لیفتراک در سراسر کشور به عنوان پرفروش ترین شرکت در این زمینه فعالیت کند. لیفتراک نیز به مانند سایر ماشین آلات پس از مدتی و با توجه به استفاده ی مداوم و نامناسب دچار مشکلاتی می شود. از این رو وجود یک نمایندگی برای ارائه ی خدمات این ماشین آلات به شدت حس می شود.

تجهیزات موجود در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

ما در این مرکز سعی کرده ایم به گونه ای عمل کنیم که شما برای رفع مشکلات بوجود آمده ی خود در استفاده از این نوع ماشین به تمام قطعات و تجهیزات دسترسی داشته باشید.

تمام تجهیزاتی که به منظور راه اندازی لیفتراک و حمل و نقل اشیا و اجسام کاربرد دارند در مرکز ما به شما ارائه خواهند شد. تجهیزاتی مانند گیربکس، اکسل، دکل و بالابر، شاخک، تجهیزات کنترلی و تمام قطعاتی که به منظور راه اندازی لیفتراک مورد نیاز است، را به شما عرضه خواهیم کرد.

ارائه ی انواع قطعات برقی و سیستمی برای لیفتراک های الکتریکی، قطعات مربوط به LPG در لیفتراک های گازسوز و سایر قطعات و تجهیزات مورد نیاز در این مرکز به شما عرضه خواهند شد.

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند

همانگونه که می دانید شرکت سهند سعی کرده محصولات خود را با بهترین کیفیت و به صورت تخصصی به بازار عرضه کند. از این رو وجود نمایندگی رسمی برای عرضه ی قطعات این شرکت به شدت حس می شود. آلفا ماشین سعی کرده با گرد آوردن تمام تکنسین ها و متخصصین وارد به انجام تعمیرات و تعویض قطعات تمام مشکلات بوجود آمده در این حوزه را رفع خواهد کرد. ما با ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند به صورت گسترده و تحت نظر متخصصین این امر، کوچکترین نگرانی را برای شما بر جای نخواهیم گذاشت.

- ارائه ی انواع قطعات لیفتراک های سهند

- تعمیر تخصصی لیفتراک های دیزلی، برقی و گازسوز

- بررسی مشکلات لیفتراک های سهند زیر نظر متخصصین

- ارائه ی انواع قطعات لیفتراک های گازسوز

- رفع مشکل باتری لیفتراک های برقی

- برطرف کردن مشکلات عمده ی لیفتراک ها نظیر گیربکس، اکسل، هیدرولیک

- ارائه ی مشاوره جهت نگهداری مناسب لیفتراک های سهند

- برطرف کردن مشکل جک و بالابر لیفتراک ها

و همچنین تمام خدمات جانبی مورد استفاده برای لیفتراک های سهند مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر، رفع مشکل برق لیفتراک و تعویض لاستیک لیفتراک ها در این مرکز ارائه خواهد شد.

سخن پایانی

اگر قصد خرید محصولات و قطعات با کیفیت برای لیفتراک ساخته شده توسط شرکت سهند را دارید ما در آلفا ماشین به ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک سهند به شما بهترین خدمات را ارائه می دهیم.